Året 2014!

Här är några saker jag gjort och stora händelser jag varit med om år 2014:
Klicka på länkarna för att komma till tillhörande inlägg.
• Tog studenten!
• Var i England
• Började plugga på högskola, en psykologikurs på Mälardalens högskola.
• Började jobba på Knatteskutt, som dansledare för barn 3-7 år. 
• 
Röstat i riksdagsvalet för första gången
• Var med i musikalen The Wedding Singer med klassen
• Varit på konserter, bland annat Miley Cyrus, The sounds, Rix Fm festivalen, Anton Ewald, JEM och Ace Wilder.
Några bilder tagna 2014
 
Jag tycker att året 2014 blev ett bra år med flera förändringar som att jag började jobba och började studera på högskola! Nästa år ska jag troligtvis fortsätta jobba på Knatteskutt och fortsätta studera på Mälardalens högskola. :)
Hur har erat 2014 varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0