Tjuvlyssnat.se

Elgiganten, Kiruna

En kvinna ~50 står på vitvaruavdelningen och tittar när en försäljare ~20 kommer förbi.

Försäljaren: Behöver du hjälp med något?

Kvinnan: Kanske, jag letar efter en toppmatad tvättmaskin.

Försäljaren: Oj, ja då behöver du hjälp, för det där är en liten frysbox.


Buss, Norrköping

En mamma ~35 och hennes son ~5 sitter på bussen när en äldre man sätter sig i närheten av dem.

Pojken (till mannen): Vad gammal du ser ut.

Mamman (ser ut att skämams och säger till pojken): Så får man inte säga.

En stund senare när mannen gått av så sätter sig en äldre kvinna där. Pojken (till kvinnan): Vad ny du ser ut.


Centrum, Piteå

Pojke ~6 tjatar på sin mamma ~40 om att han vill ha rullskridskor.

Mamman: Men, rullskridskor är ju som skridskor fast med hjul. Du skulle inte gilla dem, du tycker ju inte om skridskor.

Pojken: Mamma, se det så här; jag gillar ju ostbågar men jag inte gillar ost.


Pendeltåg, Stockholm

Två tjejer ~14 sitter mitt emot varandra på tåget och kollar ut genom fönstret. Tjej 1 (pekar upp mot himlen): Titta en död fågel!

Tjej 2 (tittar upp): Va!? Jag kan inte se den. Tror du den har flygit iväg?

 

http://tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Haha :D

2013-09-08 @ 10:31:31
URL: http://darksess.com/
Postat av: Annika

Haha :D

2013-09-09 @ 17:32:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0