Felsms.com

Till: Louise (bästa kompis)
Sms: NEJ ALLTSÅ JAG LOVAR! Ditt huvud ser inte fyrkantigt ut med hatt. Sluta fråga förhelvete.
Svar: Va? o.o

Förklaring: HAHAHA vad pinsamt! Smsade med två kompisar samtidigt och se hur det blev. Louise stod på högst upp på senaste kontakter och jag bara tog henne istället för den andra kompisen utan att tänka ^^


Till: Tjejen det handlade om
Sms: Kan inte fatta att jag trodde hon skulle gilla mig, kolla bara på henne, hon liknar en ängel, och hon är så sjukt underbar.. Men jaha har väl lärt mig min läxa nu.
Svar: Aaawee... Förlåt, jag önskar jag kunde ändrat mina känslor, men det går inte. Du är med underbar, tänk inte dåligt om dig själv!

Förklaring: Ja det blev ju lite pinsamt. Och nu fick hon ju säkert mera skuld känslor än hon redan hade med "/


Till: Alex
Sms: Jag kan fan inte fatta det, omg!! Jag har fått Alex nr. Han e såå jäääkla heeet! Jag tror att jag dööör ;)
Svar: Kul att du tycker så men vem skulle deta till? :)


Förklaring: Jag skulle skicka detta till en tjejkompis men råkade självklart skicka till en kille i åttan som jag hade fått nr av o själv går jag i sexan!! Piiinsamt

/Tjej som e totalt utskämd!! :(


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: vsg :P



´hahah ibland e de ba för knäppa sms på felsms.com xD!

2011-03-17 @ 09:42:24
URL: http://maandiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0