Lista

Hur mår du idag?

Toppen!
Helt okej
Blandade känslor
Kunde mått bättre
Livet suger

Vad har du för hårfärg?

Brunt
Blont
Rödtott
Svart
Färgat i någon frän färg

Vad har du för ögonfärg?

Gröna
Blåa
Blå-Gröna
Svarta
Bruna
vetej

Vad gjorde du igår?

Slappade
Festade
Shoppade
Var med vänner
Va iväg 
Ingenting


Är du snygg?

kan inte jag svara på
Ja, som fan!
Helt okej
Varken snygg eller ful
Nej, jag ser förjävlig ut 
Jag vill ta livet av mig

Hur är din civilstatus?

KOM OCH TA MIG 
Singel
Låt mig vara!
Har pojkvän
Har barn & hela kittet

Vem saknar du just nu?

Min familj
Min pojkvän/flickvän
Min bästa vän
Både vänner och pojkvän/flickvän
Allt & alla
Ingen speciell

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?

Matte
Engelska
Svenska
Språk
Estetisk verksamhet
Håltimme
Inget

Vad ska du göra imorgon
Umgås med vänner - Felicia
Vara hemma och ta det lugnt 
Nörda framför datorn
Vara med pojkvännen
Festa som aldrig förr
Fyllar år

Vad blir det för klädstil idag?

Jeans och tröja
Mjukisbyxor och linne
Klänning
Naken 
Shorts och t-skirt
Partyklädsel
Pyjamas

Kolla på den 15onde kontakten på din msn som är online och beskriv den med ett av dessa ord.

Bäst
Snygg
Ful
Snäll
Jadu lök
UNDERBAR
annat 

Vad har du för färg på väggarna?

Vit
Blå
Röd
Beige
Annan - Det är mellan grå och ljusblå ungefär

Hur lång är du?


Mellan 150-160
Mellan 161-165
Mellan 166-170
Mellan 171-180
Över 180

Hur många är ni i din familj?

Under 4
Mellan 4-6
mellan 6-8
Mellan 8-1

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv ; okej , :)

nej jag ska ut och sola nu igen (:

är allt bra idag ? :D

2011-08-09 @ 14:54:22
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-09 @ 15:45:19
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: belloon,

vad är dagens planer?

2011-08-09 @ 15:56:57
URL: http://belloon.blogg.se/
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-09 @ 17:25:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0