Tjuvlyssnat.se

Från tjuvlyssnat.se

Två tjejer ~16 pratar i provrumskön.
Tjej 1: Jag ska på en dejt med den där killen jag träffade på nätet i helgen!
Tjej 2: Fan va kul!
Tjej 1: Ah, men mamma blev så här skitsur och berättade om en tjej som träffat nån från nätet som visade sig vara helt psycho och mördade henne och grejer…
Tjej 2: Shit va hemskt!
Tjej 1: Ah, men det är ju liksom risker man får ta…


En man ~25-30 går fram till kassan och beställer en korv från kassörskan ~50.
Kassörskan: Kokt eller grillad?
Mannen: Vad är det för skillnad?
Kassörskan: Den ena är kokt och den andra är grillad.
Mannen: Okej, då tar jag en kokt.
En tjej ~18 har just beställt mat. Biträdet går bak, säger beställningen åt personalen och går tillbaka till kunden.
Biträdet (uttråkat): Pommes frites dröjer fem minuter, går det bra?
Tjejen: Nej.
Biträdet: Va?!
Tjejen: Jodå, det går bra.
Biträdet: Shit vad du skräms! Ingen har någonsin sagt nej förut! Jag har ingen aning vad jag hade gjort om du var allvarlig!

Haha x)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, vad kul att du gör det! :D



Haha jaha okej jag tror jag fattar då ;)



(Förlåt för sent svar)

2010-08-08 @ 13:11:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: carro

Sv; Tack så mkt :)

Kika gärna in m

nån mer gång och anmäl dej på min fototävling!:D

Kram

2010-08-11 @ 15:34:30
URL: http://carrrooohhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0